В САЩ – страна с около 1,2 млн. аборта на година, по-малко от 1% от самотните жени, чиято бременност не е планирана, предлагат детето си за осиновяване. В тази връзка организациите Heroic Media и Bethany Christian Services успешно стартираха първата по рода си национална телевизионна кампания, фокусирана върху осиновяването като положителна алтернатива на аборта. Heroic Media, която има почти 10-годишен опит в разработването на медийни послания в подкрепа на правото на живот, продуцира телевизионен рекламен клип, предлагащ осиновяването като опция за жените, станали жертва на непланирана бременност.
В рамките на 4-седмичната национална кампания са излъчени 45 рекламни клипа. В резултат на това стотици бременни жени, които са изправени пред трудно решение, са се свързали с лицензирани съветници от Bethany Christian Services, за да потърсят повече информация относно своите възможности. Рекламата, озаглавена „Опцията осиновяване”, отправя към зрителките просто послание: осиновяването е положително решение и алтернатива за всяка бременна жена, едно животопроменящо благословение за осиновителите и любов и надежда за осиновените. От рекламата става ясно, че жените могат да изберат семейство, което да осинови бебето им, и че ще получат помощ през останалата част от бременността си.
Източник на английски: charismanews.com
Източник на български: Евангелски Вестник
Адрес на оригиналната статия: http://goo.gl/ZC6vm